Historia strony

  Jak ju¿ chyba zauwa¿y³e¶/a¶ ogl±dasz ¶wie¿o za³o¿on± stronê naszej dru¿yny. Pierwsza strona zosta³a stworzona z okazji jej pi±tych urodzin. By³a jednak testowa, brzydka i szybko ktokolwiek przesta³ siê ni± interesowaæ. Potem jej ówczesny autor (ja) z paru innych powodów nauczy³ siê php i MySQL dla potrzeb paru innych ma³ych ,,stronek'' i kiedy Gosia w przyp³ywie entuzjazmu rozpoczê³a tworzenie grafiki do porz±dnej strony Boru ca³o¶æ ruszy³a. Ja zacz±³em pisaæ engine, a Gosi entuzjazm odp³yn±³. Potem przez d³ugie dni nie mog³em siê doprosiæ o skoñczenie grafiki...
  Loga zrobione s± w Gimpie (Tylko ro¶linka jest zrobiona przeze mnie odrêcznie), mechanizm strony napisany jest w Vim`ie. Ca³o¶æ zajê³a nam kilka miesiêcy. Trzeba by³o du¿o porysowaæ i sporo popisaæ, a tutaj zaczê³o siê liceum i wcale nie by³o ³atwo. No ale w koñcu siê nam uda³o.


Linia
AAAAAA chciala bym pozdrowic wszystkich ludzi ktorzy mieli bieg w sobote 13 grudnia trzymam za wszystkich kciuki :) nio i oczywiscie trzymam tesh kciuki za szaroty ktore mialy bieg w niedziele 14 :) NA PEWNO WAM SIE UDA :D hehehe :)
Data dodania: 03-12-16 14:21:10


Linia
wiesz co maly mozdzku powiem ci tylko tyle ze zal mi jest ciebie ! dodajesz wpisy i myslisz ze ktos sie tym przejmuje przykro mi mushe cie rozczarowac NIKT SIRE TYM NIE INTEREUJE I JA ANI MOJE KOLEZANKI Z DROZYNY :) MAM NA MYSLI TUSIE I MARTYNE NIE MAMY ZAMIARU Z TOBA DUSKUTOWAC bo i tak wiesaz swoje a to co sie dzieje w naszej druzynier to nie twoja sprawa tylko nasza milo bylo ale monologi t nie prowadz z nami AHA JESZCZE WAZNA SPRAWA NIE ZYCZE SOBIE ZEBY ZADEN KURZY MOZDZEK NA NASZEJ STRONIE PISAL MOJE NAZWISKO JA NIE ZYCZE SOBIE TEGO (z gury dziekuje :[) NIE ZYCZE SOBIE TESZ ZADNYCH TEKSTOW TYPU POPISALAS SIE WSRUD KOLEZANEK BURAKU JAK BYS MNIE ZNAL TO BYS WIEDZIAL ZE SIE NIE POPISUJE SZCZEGULINE W TAKICH ...... MOMENTACH :[ twoja inteligencja chyba nawet nie rowna sie tym co chodza po drzewach (malpy) jak bys ne wiezial a wiec porozmawiaj z terapelta na ten temat moshe znow cie zatak na pare dni czesc ale tym razem "przykro mi" ale ja raczej nie odpisze na twoja notke
Data dodania: 03-12-16 14:19:01


Linia
Skoro tak prawo by zadzia³a³o to ok. Mojej rodzinie ukradziono parê tysiêcy z³otych (notebooka, za którego nie zap³acono), sprawa zosta³a zg³oszona na prokuraturze, a mimo to kasy jak nie by³o tak nie ma i sprawa co¶ siê nie toczy... Mniejsza o to. Fajnie by by³o tym mi³ym akcentem zakoñczyæ wszelk± dyskusjê, ale mam nie mi³e wra¿enie, ¿e kto¶ siê jeszcze odezwie... Pozdrowienia.
Data dodania: 03-12-15 20:36:47


Linia
I tu siê Tomku mylisz podwójnie, poniewa¿ wcale nie czujê siê oskar¿any, tak samo jak nie czuje siê niczemu winny. A Moje dane s± chronione Ustawowo i nie muszê siê procesowaæ, wystarczy, ¿e zg³aszam sprawê na prokuraturze i sprawa toczy siê sama. A wewnêtrzny regulamin sieci.. no co¿, niczego nie niszczê i nikomu nie ubli¿am. Ale zdecydowanie masz racjê, ¿e temat trzeba zakoñczyæ. Pozdrawiam.
Data dodania: 03-12-15 19:38:57


Linia
Takiej osobie, która poda³a by takie dane, by¶ musia³ wytoczyæ d³ugi i kosztowny proces cywilny; wiêkszo¶æ sieci ma te¿ swój `wewnêtrzny' regulamin... Notabene, ¼le mnie zrozumia³e¶. Stara³em siê jak mog³em, ¿eby to nie wygl±da³o jak argument lub gro¼ba etc. Widaæ nie wysz³o. ;P Przykro mi, ¿e tak mnie zrozumia³e¶. Je¶li wcia¿ czujesz siê oskar¿any to mo¿emy t± dyskusjê przerwaæ.
Data dodania: 03-12-15 18:38:03


Linia
tomek b³agam a propos. Ale ze mnie m±drala :)
Data dodania: 03-12-15 18:11:47


Linia
Je¶li cytujesz Kodeks Cywilny, to musisz wiedzieæ, ¿e musia³by¶ (a w zasadzie osoba pe³noletnia) wytoczyæ proces cywilny który jest bardzo d³ugi i bardzo kosztowny. Wiêc nie s±dzê by ktokolwiek chcia³ siê w to pakowaæ tymbardziej, ¿e wyniku nigdy nie mozna byæ pewnym. A co do IP no có¿ istnieje Ustawa o Ochronie Danych Osobowych i bez nakazu prokuratora nikt Ci rzadnych danych nie poda, poniewa¿ sam siê nara¿a na sprawê cywiln±. Pozdrawiam.
Data dodania: 03-12-15 18:07:59


Linia
Mózgu, Mó¿d¿ku nawet - zalecam spokój. Rzucasz siê jak gin±cy karp, kiedy ca³e to zamieszanie powsta³o na Twoje wyra¼ne ¿yczenie. Znam moj± dru¿ynê lepiej ni¿ Ci siê wydaje i nie tonê w bezgranicznym zachwycie. Wpisów czytaæ nie bêdê, bo ci±gle mi siê nie chcê. Druha Tomka, owszem lubiê i nie mam zamiaru siê z tym kryæ, po prostu nie udajê, ¿e wiem co mówi, kiedy mówi o komputerach. Ja jestem ca³kiem lewy w tym temacie. Jego wypowied¼ na inne tematy chcia³o mi siê przeczytaæ, Twoich nie. Niesprawiedliwe, co? Druhno Karolino! Nie widzê nic z³ego w byciu w wieku 16 lat. My¶lê nawet, ¿e to ca³kiem przyjemny okres ¿ycia! Poza tym, zgadzam siê z Tob±, ale nie jestem nawet cz³onkiem dru¿yny, wiêc moje zdanie niezbyt siê tu liczy. Je¶li jest druhna istroktorem, to my¶lê, ¿e mo¿e druhna zmienic nieco kierunek dyskusji? Mo¿e w³a¶nie Prawo i Przy¿eczenie? No jest ryzyko, ¿e wtedy rozmowa zdechnie. Popieramy autanazjê?
Data dodania: 03-12-15 18:03:59


Linia
Chcia³bym zacytowaæ dwa paragrafy kodeksu cywilnego, mog³yby stanowiæ motto naszej ksiêgi :D. Dodaj±c je nie mam na my¶li ani konkretnych osób, ani nikomu nie gro¿ê, ani nikogo nie straszê :D. Poprostu ³adnie tu pasuje i ju¿.

  Art. 212 § 1. Kto pomawia inn± osobê, grupê osób, instytucjê, osobê prawn± lub jednostkê organizacyjn± nie maj±c± osobowo¶ci prawnej o takie postêpowanie lub w³a¶ciwo¶ci, które mog± poni¿yæ j± w opinii publicznej lub naraziæ na utratê zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju dzia³alno¶ci, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolno¶ci do roku.
  § 2. Je¿eli sprawca dopuszcza siê czynu okre¶lonego w § 1 za pomoc± ¶rodków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno¶ci albo pozbawienia wolno¶ci do lat 2.

Data dodania: 03-12-15 18:00:-1


Linia
Chcia³em siê ustosunkowaæ do poni¿szych wypowiedzi... Gruby mê¿czyzna jest moim przyjacielem od przedszkola. I tak jak on napisa³ poni¿ej tak i ja móg³bym siê z miejsca zgodziæ z jego pogl±dami, tylko o to chodzi³o. Pozatym on by³ cz³onkiem 6gdh. Ju¿ nie jest, bo nie chcia³ przysiêgaæ na prawo, którego i tak by nie przestrzega³. Lizusostwa w tym nie widzê... prêdzej w tek¶cie o zwracaniu siê per "ty" do dh. Komendanta, ale racja. Apropo za¶ IP, zawsze mo¿na je sprawdziæ, znamy adres IP Twojej sieci, a zapytaæ o nazwisko umiemy (logi przecie¿ maj±), ale po co? Je¶li za¶ chodzi o tamte ~hamskie~ wpisy to warto wzi±¶æ pod uwagê tak¿e wersje przegl±darki, która w ¿adnym innym przypadku siê nie powtórzy³a (prócz jednego, imiennego wpisu na ksiêdze). Tu jednak te¿ o nazwiska nie pytali¶my i ja oficjalnie stanowiska nie mam. Pozdrowienia.
Data dodania: 03-12-15 17:30:47




Dodawanie komentarzy (w teorii) zablokowane. Za du¿o spamu siê pojawia a nie mam czasu na poprawne zabezpieczenia. ;s

Menu g³ówne



Pliki


Strona hufca


Galeria Komara